Filmy Reklamowe

Film reklamowy to jeden z najlepszych sposobów na wypromowanie produktu lub usługi firmy. Atrakcyjny spot pozwala zrealizować wiele celów. 

Aby wideo było skuteczne warto dobrze przygotować się do jego nagrania i przemyśleć wszystkie elementy spotu reklamowego i dopasować go do pozostałych treści reklamowych. Kampania może obejmować zarówno stworzenie całej serii video, jak i zrealizowanie pojedynczej reklamy lub animacji np. na potrzeby kampanii społecznych. Wiele zależy w tym przypadku od asortymentu, jaki oferuje Twoja marka oraz realizacji celów, które chcesz osiągnąć. Warto popracować nad swoim wizerunkiem za pomocą filmów reklamowych, bo to jedna z atrakcyjnych form przekazu, które można rozpowszechniać w najróżniejszych miejscach.

Zobacz przykładowe realizacje

Oferta Filmowa

Zobacz czym są filmy reklamowe, co oferujemy i zobacz naszą pełną ofertę filmową.

CZYM JEST film REKLAMOWY?

Film reklamowy jest formą promocji, która jest często stosowana przez firmy do prezentowania swoich produktów lub usług. Często trwają one do 30 sekund, co oznacza, że muszą być zwięzłe i skoncentrowane na głównym przekazie. Pomimo krótkiego czasu trwania, produkcja takiego filmu wymaga szczegółowego scenariusza, aby efektywnie przekazać zamierzony komunikat.

Można je wyświetlać w różnych miejscach, takich jak serwisy wideo, media społecznościowe, dedykowane maile marketingowe i wiele innych. Dzięki swoim niewielkim rozmiarom, filmy reklamowe mogą skupić się na promowaniu konkretnego produktu lub usługi, jednocześnie przyciągając potencjalnych klientów dzięki swojej krótkiej, ale zaciekawiającej formie. filmy reklamowe znane z internetu są podobne do tych, które oglądamy w telewizji. Składają się z obrazu, warstwy tekstowej oraz ścieżki dźwiękowej. Pomimo krótkiej formy, tworzenie efektywnych i angażujących filmów reklamowych to duże wyzwanie, które wymaga profesjonalizmu i kreatywności.

JAK PRODUKUJE SIĘ FILMY REKLAMOWE?

Produkcja filmów reklamowych jest podobna do przygotowania filmów korporacyjnych, filmów szkoleniowych czy produkcji reklam przeznaczonych na potrzeby telewizji. Aby wyprodukować atrakcyjny film należy dobrze się do tego przygotować. Niezbędne jest odbycie konsultacji z agencją, która ma go przygotować. Warto przy tym zaaranżować burzę mózgów jeszcze wewnątrz firmy i zapytać swoich pracowników, co powinno się znajdować w spocie reklamowym. Proces produkcyjny zaczyna się od napisania scenariusza materiału reklamowego w internecie. Następnie następuje preprodukcja w ramach której nagrywa się poszczególne sceny i głos lektora oraz dialogi. Następnie miejsce ma postprodukcja czyli podłożenie napisów, dźwięku oraz zgranie wszystkich ujęć w całość, wycięcie niepotrzebnych scen itd. Kompleksowa produkcja filmów reklamowych i finalny montaż zajmują trochę czasu, jednak jest bardzo interesującą formą promocji, którą warto wykorzystać.

PO CO NAGRYWAĆ KRÓTKIE filmy REKLAMOWE?

Filmy reklamowe są niezbędne do budowania pozytywnego wizerunku firmy, a także wzrostu sprzedaży produktów i oferowanych usług. filmy pozwalają na osiągnięcie różnych celów biznesowych jak np. promocja produktów i marki, reklamowanie się w sieci i jest atrakcyjniejsza niż bardziej “statyczny” content. filmy reklamowe można udostępniać w wielu miejscach w sieci i prezentować je podczas spotkań bezpośrednio u klienta. Czas w sieci jest bardzo cenny, dlatego nie należy przesadzać z nagrywaniem rozbudowanych materiałów video, a zamiast tego skupić się m.in na krótkich formatach sponsorskich, podobnych do reklamy telewizyjnej. W przerwach między programami telewizyjnymi niewiele jest czasu na reklamę, zwykle kilka sekund, dlatego lepiej zamówić jest krótki film dotyczący naszej działalności, który można zamieścić w wielu miejscach.

CECHY KRÓTKICH FILMÓW REKLAMOWYCH

Kampanie reklamowe obejmują zwykle wiele działań, w tym content, działalność w social media, aktywność na forach, SEO i SEM, a także spoty wizerunkowe czy filmy reklamowe przedstawiające zalety wynikające z zakupu produktu. Warto sprawdzić czy taka forma reklamowania przypadnie do gustu odbiorcom – wiele zależy w tym przypadku od dobrego opracowania grupy docelowej marki oraz trafnego doboru klimatu i ogólnej koncepcji reklamy swoich usług. Jako agencja dokładamy wszelkich starań, które zmierzają do jak najlepszego przedstawienia oferty danej firmy. Warto konsultować swoje pomysły, nawet jeśli wydają się najbardziej niestandardowe. Warto również prześledzić trendy w branży filmowej, aby podpatrzeć ciekawe pomysły innej firmy bądź zaangażować w proces nagrywania filmu pracowników, rodzinę, przyjaciół, którzy posłużą dobrą radą. Filmy reklamowe trwają zwykle do 30 sekund. W tak krótkim czasie warto skupić się na kilkusekundowym przedstawieniu marki, produktu – jego zalet i właściwości oraz miejsca, gdzie można go kupić.

Najczęściej zadawane pytania

Odpowiedzi na najbardziej nurtujące Was pytania.

Skontaktuj się z nami

Jeżeli szukasz partnera, który zrealizuje Twoje projekty na najwyższym poziomie – serdecznie zapraszam do kontaktu.