Filmy Wizerunkowe

Film wizerunkowy to obecnie jedna z najatrakcyjniejszych form na zaprezentowanie własnej marki. Nie chodzi w nim o to, aby przedstawić oferowane produkty lub usługi, ale aby zaprezentować wyższe cele i wartości firmy.

W filmach wizerunkowych chodzi o to, aby zaprezentować wyższe cele i wartości firmy np. employer-branding, działania CRS, akcje profilaktyczne, akcje charytatywne i wiele innych. Zadaniem filmu jest stworzenie w mentalności odbiorcy pozytywnych skojarzeń z daną marką, ale niekoniecznie przekształcenie go w klienta. Film biznesowy tym różni się od reklamowego, że nie przedstawia oferty marki, ale jej działania, filozofię i ideę w codziennym działaniu. Tego rodzaju spot ma za zadanie zbudować rozpoznawalność i opowiedzieć historię marki. Stworzenie filmu wizerunkowego to ważny element podczas opracowywania kompleksowej strategii marketingowej twojej marki.

Oferta Filmowa

Zobacz czym są filmy wizerunkowe, co oferujemy i zobacz naszą pełną ofertę filmową.

CZYM JEST FILM WIZERUNKOWY?

Filmy wizerunkowe to produkcje video, które mają wzmocnić wizerunek danej marki. To narzędzie do zaprezentowania dodatkowych wartości, jakie firma wnosi do otoczenia i życia swoich klientów np. pomoc w rozwiązywaniu problemów, sposób na pozyskanie nowych partnerów biznesowych i rozszerzenie zakresu działania np. o filie, i wszystkiego co służy budowaniu pozytywnego wizerunku firmy, w tym nawiązywaniu nowych kontaktów, pozyskiwanie kontrahentów, prezentacja nowej siedziby, rozbudowywanie portfolio i wiele innych. Dobry film wizerunkowy na długo zapada w pamięć i sprawia, że w oczach potencjalnych klientów marka nie oferuje jedynie dóbr, ale wtapia się w codzienne otoczenie. Produkcja filmów wizerunkowych opiera się na pokazaniu marki oraz ludzi, którzy ją tworzą, dlatego najczęściej występują w nich pracownicy. Spot wizerunkowy może także pokazywać potencjał marki i jej szeroką działalność.

Z JAKICH ELEMENTÓW SKŁADA SIĘ FILM WIZERUNKOWY?

Nakład pracy w przypadku filmu wizerunkowego jest zdecydowanie większy niż w przypadku filmu reklamowego. Film reklamowy pokazuje zwykle pewną część działalności firmy i konkretne produkty oraz usługi, z kolei film wizerunkowy jest zakrojony na zdecydowanie większą skalę, bo ma pokazać szerokie spektrum działalności marki. Film korporacyjny określa zwykle jakie skojarzenia będą mieli odbiorcy słysząc nazwę firmy której dotyczy. Film wizerunkowy tworzy się zwykle za pomocą kilku etapów, w tym konsultacji, preprodukcji i postprodukcji. A z jakich elementów składa się tego rodzaju film? Jest to oczywiście obraz, głos lektora lub dialogi, napisy i warstwa muzyczna. Odbiorca musi postrzegać tego rodzaju produkcję wszystkimi zmysłami. Oczywiście spot musi być spójny z całą szeroką koncepcją video marketingu danej firmy, szczególnie jeśli miała już ona okazję na zaprezentowanie klientom tego rodzaju materiałów. Wideo wizerunkowe to swoista wizytówka skrojona na miarę Twojej branży.

JAK SKUTECZNIE POKAZAĆ SIĘ W INTERNECIE ZA POMOCĄ VIDEO?

Video wizerunkowe, aby było skuteczne musi być przede wszystkim wzbudzić zainteresowanie. Należy w nim pokazać coś, co pozwoli na wyróżnienie swojej marki. Film przede wszystkim powinien być profesjonalnie zrealizowany – jakość jest w tym przypadku bardzo ważnym czynnikiem. Warto podpatrzeć branżowe trendy, ale tylko się nimi inspirować, a nie kopiować pomysłów każdej firmy. Aby być skutecznym warto być także szczerym w swoich działaniach – internauci mają zdolność do natychmiastowego wykrycia fałszu, co może zaszkodzić promocji firmy. Wykorzystaj potencjał filmów wizerunkowych i umieść je w jak największej ilości miejsc – na swojej stronie www, w serwisach video, w social media, wysyłając materiały do potencjalnych klientów czy partnerów biznesowych itd. Sukces klipu zależy też od tego czy przekaz audiowizualny będzie w stanie zaintrygować, porwać i wciągnąć użytkowników na tyle, by zagwarantować popularność twojego filmu i zainteresowanie odbiorców. Przedstaw, co reprezentuje twoja marka i wykorzystaj do tego profesjonalne nagrania z drona, sceny w ciekawych miejscach, wciągające dialogi, efekty specjalne, angażujący głos lektora lub odpowiednią muzykę. Sukces zależy od wielu czynników, jednak jeśli zapewnisz najwyższą jakość filmu i obecność kluczowych elementów, to z pewnością zwrócisz uwagę potencjalnego odbiorcy.

CO ZYSKUJESZ DZIĘKI NAGRANIU FILMU WIZERUNKOWEGO DLA FIRM?

  • Zbudowanie lojalności wśród klientów – film wizerunkowy może utwierdzić dotychczasowych klientów, że warto współpracować z tą marką, bo działa ona odpowiedzialnie, profesjonalnie, w trosce o środowisko itd.
  • Pozyskanie nowych klientów – dobrze zrealizowany film wizerunkowy pozwala na przyciągnięcie nowych odbiorców, szczególnie jeśli zyskuje duże zasięgi.
  • Wzrost świadomości marki – film wizerunkowy pozwala na dotarcie do szerokiego grona odbiorców aktywnych w różnych kanałach w sieci.
  • Poprawa wizerunku marki – film może wpłynąć na zmianę postrzegania twojej działalności i zmianę historii firmy na bardziej pozytywną w oczach klientów.
  • Wzmocnienie swojej pozycji na rynku – film to skuteczny pomysł na promowanie swojej działalności, ale także wyprzedzenie konkurencji.
  • Zwiększenie sprzedaży – większa rozpoznawalność marki z pewnością przełoży się na większą sprzedaż – klienci bardziej ufają profesjonalistom, którzy nie boją się zaprezentować otoczenia w którym pracują.

Najczęściej zadawane pytania

Odpowiedzi na najbardziej nurtujące Was pytania.

Skontaktuj się z nami

Jeżeli szukasz partnera, który zrealizuje Twoje projekty na najwyższym poziomie – serdecznie zapraszam do kontaktu.