Prowadzenie kanału na Youtube

Chcesz rozwinąć swój kanał firmowy na YouTube, ale nie wiesz, jak to zrobić? Nasza firma sprawi, że zaistniejesz na tej niezwykle popularnej platformie, którą odwiedza miesięcznie ponad 2 mld osób. Interesuje Cię prowadzenie kanału na YouTube? Sprawdź ofertę!

Prowadzisz firmę, ale nie ma o niej ani słowa w internecie? Zatem można powiedzieć, że ona praktycznie nie istnieje. Musisz zadbać o to, aby Twój biznes istniał w social mediach – jedną z opcji jest prowadzenie kanału firmowego na YouTube. To jedna z najpopularniejszych wyszukiwarek na świecie. Ma w sobie wielki potencjał do promocji firm z każdej branży. Założenie kanału na tej platformie zajmuje dosłownie kilka chwil, aczkolwiek prowadzenie kanału na YouTube jest już trudniejszym zadaniem. Dowiedz się, co jesteśmy w stanie zrobić dla Ciebie i Twojego biznesu.

Zobacz przykładowe realizacje

Nasza Oferta

Sprawdź naszą ofertą na prowadzenie kanału na Youtube.

Czym jest YouTube?

Wciąż wydaje Ci się, że YouTube to serwis, który jest jedynie źródłem rozrywki? Musisz zatem wiedzieć, że obecnie jest to coś znacznie więcej – to potężne narzędzie marketingowe. Przede wszystkim kryje się w nim duży potencjał do promocji biznesu w sieci. Założenie kanału na YouTube może równać się możliwości zarobienia niemałych pieniędzy, a to zaledwie jedna z zalet reklamy firmy w internecie. YouTube znane jest z tego, że pozwala na bezpłatne dodawanie, oglądanie i komentowanie różnych filmów. Użytkownicy, w tym przedsiębiorcy, mogą tworzyć własne kanały YouTube i umieszczać na nich filmy ściśle związane z ich działalnością.

Dlaczego warto prowadzić firmowy kanał YouTube? 4 największe zalety

Większa świadomość marki

Video marketing jest doskonałym sposobem na zwiększenie rozpoznawalności firmy – w końcu YouTube to ogromna przestrzeń dla tego typu materiałów wideo. Jej zasięg jest porównywany do wyszukiwarki Google! Widzowie lubią udostępniać filmy, które mogą przyciągnąć innych, zatem warto zadbać o to, aby tworzony video content był jak najwyższej jakości i ciekawy. Wówczas szansa na to, że ktoś postanowi udostępnić Twoje treści, mocno się zwiększa. Warto nie zapominać o call to action, a więc wezwaniu do akcji, czy też stosowaniu właściwych tytułów, opisów i słów kluczowych.

Budowa zaangażowanej społeczności

Tworzenie treści na YouTube jest też sposobem na zbudowanie zaangażowanej społeczności. Wiadomo, że filmy na tej platformie są bardzo chętnie oglądane, ponieważ są proste w przyswojeniu i nie trzeba poświęcać na to zbyt dużo uwagi czy skupienia. Statystyki mówią nawet, że ponad 90% internautów pragnie zobaczyć więcej filmów pochodzących od marek. Zatem dbając o regularną publikację filmów na YouTube, masz możliwość zbudowania zaangażowanej społeczności. Skuteczne prowadzenie kanału na YouTube wymaga też innych działań – m.in. zachęcania widzów do subskrypcji kanału, dzięki czemu będą oni otrzymywali powiadomienie, gdy tylko udostępnisz nowy film.

Zwiększona sprzedaż produktów lub usług

Prowadzenie firmowego kanału na YouTube jest sposobem na pokazanie ludziom Twoich produktów lub usług. Łatwo możesz więc sprawić, że Twoi widzowie staną się Twoimi klientami. Tutaj również statystyki są bardzo zachęcające – prawie 90% użytkowników jest zdania, że po obejrzeniu filmu marki, czuje się przekonanym do zakupu produktu lub usługi. Podczas ukazywania swoich produktów postaraj się przedstawić je w jak najlepszym świetle, nie zapominając o ich zaletach, czy przedstawieniu konkretnych cech produktu. Jak najbardziej mile widziany jest język korzyści.

Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy

Nagrywanie filmów na kanał na YT może pozwolić Ci na zyskanie wizerunku eksperta w swojej branży. Prowadząc markowy kanału i publikując merytoryczne filmy, możesz zdobyć wiele nowych widzów, którzy mogą stać się później klientami. Przykładowo: zajmujesz się naprawą rowerów? Zatem na nowym kanale możesz opublikować film, w którym przedstawiasz sposoby na poradzenie sobie z prostymi awariami rowerów. Gdy internauci zobaczą, że znasz się na rzeczy, to będzie to dla nich jednoznaczne z tym że masz doświadczenie w danej dziedzinie.

Prowadzenie kanału na YouTube – czym dokładnie możemy się zająć?

Jesteś zdecydowany na utworzenie kanału w serwisie YouTube i chcesz zlecić to zadanie ekspertom? Pomożemy Ci dobrze zacząć oraz zaplanować i zrealizować treści, dzięki czemu osiągniesz sukces. Koniecznie sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić w tym zakresie.

Założenie kanału firmowego na platformie YouTube nie jest trudnym zadaniem, jednak jego prowadzenie i promowanie w taki sposób, aby przynosiło zyski, jest już dużo cięższe. Wymaga to bowiem analizy różnych statystyk i stworzenia planu działania. Na szczęście masz nas – jesteśmy specjalistami, którzy mają bogate doświadczenie w rozwijaniu kanału na platformie YouTube.

Zatroszczymy się o jak najlepszą i przede wszystkim charakterystyczną szatę graficzną Twojego kanału i stworzenie opisów filmów pod SEO. Zajmiemy się także opracowaniem strategii komunikacji spójnej z innymi platformami firmy. Z nami przekaz treści zawsze będzie znakomity i przemyślany. Dodatkowo możesz na nas liczyć, jeśli chodzi o monitoring i optymalizację wszelkich działań promocyjnych, czy stworzenie rozmaitych animacji.

Najczęściej zadawane pytania

Odpowiedzi na najbardziej nurtujące Was pytania.

Oferta social media

Prowadzenie kanału Youtube

Chcesz rozwinąć swój kanał firmowy na YouTube, ale nie wiesz, jak to zrobić?

Instagram Reels

Instagram to obok Facebooka i Twittera jedna z najpopularniejszych platform społecznościowych.

Prowadzenie TikToka

Prowadzenie TikToka warto powierzyć profesjonalistom, jeśli chcesz zaistnieć na tej platformie.

Skontaktuj się z nami

Jeżeli szukasz partnera, który zrealizuje Twoje projekty na najwyższym poziomie – serdecznie zapraszam do kontaktu.