Akademia Feedera – Case Study

Zobacz jakie wyzwania czekały na nas podczas pracy, jak wyglądał proces i co udało nam się razem osiągnąć.

Krótkie info

Zobacz podstawowe informacje o kliencie

Akademia Feedera

Wędkarstwo

2019 rok

Kanał wędkarski prowadzony na Youtube – Akademia Feedera

Case study w formie video

Przygotowaliśmy film prezentujący wyzwania i cele jakie czekały na nas przy współpracy z Akademia Feedera. Zobacz jak przebiegała współpraca!

WSPÓŁPRACA Z AKADEMIĄ FEEDERA

Wędkarstwo oprócz pasji może przerodzić się w prawdziwy sposób na życie i pomóc czerpać zyski.

Jak pokazać dla wielu osób pozornie żmudne zajęcie, kojarzące się z przesiadywaniem godzinami nad taflą wody w oczekiwaniu na „branie”? Podjęliśmy się tego zadania i musimy przyznać, że efekty przeszły nasze najśmielsze oczekiwania. Praca nad tym projektem okazała się bardzo wciągająca, a klient zyskał tematyczny kanał na YouTube cieszący się ogromnym zainteresowaniem widzów. Do tej pory filmy na wędkarskim kanale Akademia Feedera TV osiągnęły łącznie 5 200 683 wyświetleń!

Wokół kanału udało się także zbudować zaangażowaną społeczność, ale zacznijmy od początków tego wciągającego projektu.

Zobacz przykładowe realizacje

Aby móc nagrywać filmy, które wciągną odbiorców i spełnią funkcję wizerunkowo-sprzedażową nie wystarczy jedynie podejść do zadania czysto zawodowo. W tym celu potrzeba zdecydowanie większego zaangażowania. Z jednej strony należy działać profesjonalnie, z drugiej zaś mieć na uwadze preferencje użytkowników. Tego typu nagrania zdecydowanie wymagają własnego wciągnięcia się w temat. Nagranie rozpoczyna się zwykle od wczesnych godzin porannych i trwa do wieczora, aby zebrać jak najwięcej materiału. Większość nagrania jest jak najbardziej autentyczna, nawet gdy ryba „nie bierze”, a niektóre ujęcia kręcimy specjalnie, aby urozmaicić filmy – wtedy poszukujemy konkretnych kadrów. Nagrywamy zarówno z ziemi jak i powietrza, co nadaje filmom więcej dynamiki i sprawia, że stają się znacznie bardziej porywające.

Następny jest proces montażu. W przypadku Akademii Feedera finalne nagrania miały długość od 20. do 40. minut, w zależności od atrakcyjności zgromadzonego materiału. Pod niektóre fragmenty podkładano lektora, pod inne tematycznie dobraną warstwę muzyczną. Finałem jest publikacja materiału i oczekiwanie na opinie internautów.

AKADEMIA FEEDERA W LICZBACH

Obecnie Akademia Feedera posiada konta na Facebooku, Instagramie, TikToku i YouTube.

Facebook

Zasięgi na Facebooku objęły od 1 do 30 czerwca 2023 około 6300 użytkowników. W stosunku do ubiegłego miesiąca nastąpił wzrost o 284%. Fanpage posiada 1800 polubień i 2200 obserwujących. Szacowana wielkość grupy odbiorców wynosi 20-24 mln.

Instagram

Profil na Instagramie obserwuje 2561 osób. W badanym okresie (8 kwietnia – 6 lipca) nastąpił wzrost o 196% w porównaniu  z poprzednimi 3 miesiącami (8 luty-7 kwiecień).

Tiktok

Regularnie odświeżany profil zdobył do tej pory 15 200 obserwujących i łącznie 138 200 polubień. Najpopularniejsze filmy zostały odtworzone kolejno 743 800, 103 700 razy i 51 900 razy!

Youtube

W okresie od 1 stycznia 2019 do 6 lipca 2023 kanał uzyskał 6 200 683 wyświetleń! Czas, jaki internauci poświęcili na jego oglądanie wyniósł 931 215 godzin! Liczba subskrybentów systematycznie rośnie i na dzisiaj wynosi 24 608 użytkowników!

KOMENTARZE UŻYTKOWNIKÓW NA YOUTUBE MÓWIĄ SAME ZA SIEBIE